Hej hej! Tänkte börja blogga lite nu när jag har börjat min makeup artist utbildning, kanske kan vara lite kul att se vad jag får göra om dagarna! 
Har faktiskt gått två veckor redan, har försökt ta lite bilder (ni får stå ut med mobilbilder) men ska bli bättre på det :). Behöver även lektionsmodeller, så är ni sugna på att åka upp till Stockholm och sitta modell så är det bara att ni hör av er!
Här är bilderna jag tagit dom första två veckorna.
 
Så här ställer vi upp våra egna stationer
 
Bella var min modell i torsdags. Glömde ta en före bild, så här har jag bara lagt lite concealer än så länge.
 
Basen lagd + mascara 
 
Vi skulle även öva läppkonturer, så Bella fick röda läppar!
 
Färdiga resultatet :)
 
Jag och Bella
 
Efter lektionen var jag och Bella jättehungriga så vi drog till Vapiano och åt varsin pizza!
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Therese Fredriksson

31 Aug 2013 18:47

Jag kan säkert ställa upp någon gång, bor ju inte så jääätte långt ifrån. Kram

Svar: Får du jättegärna göra! :))
Josefine

Kommentera

Publiceras ej