För någon vecka sen så var jag och Elin P och sminkade inför ensam mamma söker.
Det var för deras inspelning till vad hände sen programmet.
Det var superkul! Jag sminkade en av mammorna och programledaren och sen stylade jag håret på alla tjejorna, och alla ville ha lockar haha, så det var bara att locka på ;)
Det var väldigt spännande att hjälpa till och mycket tidspress, men tyckte jag och Elin jobbade bra som ett
team! :)
Programmen ligger nu uppe på tv3's hemsida om ni vill kika!
Här är ett med alla mammor
 
 
 
Sminkade/stylade hår på mamman Therese (bilder från hennes blogg på tv3.se).
 
Innan deras inspelning skulle dem plåtas till pressen, då hade vi inte så mycket tid, så vi bättrade bara på 
sminket dom redan hade, och jag flätade om Therese's hår tex.
 

Kommentera

Publiceras ej