Hej! Jättedålig uppdatering, så jag kör en liten bildbomb. 
Brudmake Heni före
Efter


Brudgrumsmake på Oscar

Felicia i en naturlig make före

Och efter


Sminkade dansare på en modevisning i Skärholmen 

Vår lärare visade en fashionmake som vi skulle återskapa
Bella ställde upp som modell

Sen var det kroppskulptering för men's fashion show. Vi fick alltså framhäva muskler. Albin var modell! 

Efter det var temat glamour (smink som glamourmodeller har) Olivia vad modell! 

Före

Efter




Igår var det hårstyling och vi fick lära oss lite grunder inom det. Jag och bästa Rebecca övade på varandra. Här har jag gjort en halv inbakad fläta
Utbakad fläta


Idag var temat trend. Och om ni undrar över höstens make trender så är det mycket nude skin med röda läppar, plommonfärgade skuggor, cateyes, "pumpkin" färger osv. 

Jag sminkade Lizette. Såhär såg min facechart ut

Cateye med liten hint av lila på ögonlocken och ganska nude/orange läppar. Såhär blev Lizette 





Lite av det som hänt sen jag uppdaterade sist! 
Imorgon är det avant gard, ska bli superkul! :) 

Kommentera

Publiceras ej